Godmorgon påer !

vakna för en halvtimme sen kan jag tror och nu sitter jag hemma och själv ska snart ära frukost, hade drömt om att de skulle bli varmt i dag så man kan dra till himpa och sola också men nej de man ser närman vaknar är ett skit väder och då så gick jag ut och kände också och då smådugga de ju och de är monligt också inte kul när de är sommarlov, men på onsdag och torsad tror jag ska bli fint , hoppas de :) men får se vad som hittas på under dagen :) skriver mer i kväll om jag har gjort nått i dag, finns på mobilen om nån vill ses pusshej ! :**

                    KOLLA VÄDRET :O

         himmlen är helt jävla grå typ

trallen är tråkig och blöt - allt ser trist ut -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0