hej allesammans vet att jag är

ganska så jätte sämst på att skriva i bloggen men vafan orkar inte :o
men men nu skriver jag

fredas ;
vakna vid halv 1 gick upp och satt vid datan och sen fixa mig, sen någon gång kom isabelle och fanny till mig, vi gjord inte så mkt mer en att vi vänta på bellen och vanessa som tog hundra år på sig, för dom blev ju tydligen våldtagna, ialf bellen av några personer men aa sen vid halv 9 kan jag tro tog vi 119 till södertull och mötte upp bellen och vanessa också och då tog vi 113 till kunsgatan och gick till isabelle för fanny, vanessa och isabelle skulle byta skor,men sen drog vi oss till skumpartyt yeeh :D
vi va där till halv 1 elr bussarna gick då :) haha bellen, jag, adnan och robert gick in i skumet en kvart innan de skulle sluta haha elr jag vet inte dom kanske hade vart dä inne innan inte vet jag :p
men ialf mina skor va blå från början och kom hem med grå skor ist haha och blött hår och bajs haha, bellen sov hos mig också mysigt mysigt, de första vi gjorde när vi kom hem va att ducha håret ialf :o de stank skit om de sen åt vi lite och sen la oss och såg på titanic i typ 10, 20 min och somna, fast smsa ja de gjorde vi också en hel del :p

lördag ;
jag och bellen vakna vi 11 typ vi låg i sängen och prata och smsa lite och satt på titanic som vi inte såg klart
sen gick upp och åt frukost, sen kolla vi lote på filmen igen seen så börja vi fixa oss och sen åt jordgubbar och så och sen skjussa mamma oss till bellen och där gjorde vi inte så mkt, sen gick vi till becca och där platta dom 2 håret, jag med gjorde lite dä de regna ute -.- sen gick vi till centrum och köpte choklad och bellen köpte en slurk elr vad de heter :p sen gick till bellen, sen kom vanessa och sen isabelle och vi gjorde inte heller så mkt för jag skulle hem och äta, sen vid halv 8 elr halv 9 så skjussa pappa mig tbx till bellen och va där till kvart i 11 tror jag, sen mkt sen känner jag med skit samma xd me ialf sen kom min far och hämta mig och isabelle och då skjussa vi hem henne och sen åkte vi hem :), och nu sitte rjag och tjockar mig med chips och dipp (a)

men nu får ni hare så bra och jag ska försöka komma ihåg och försöka orka skriva offtare, pussen ! :*

                                                 ÄLSKAR ER ! ♥

 
      
bellens röv efter skumpartyt :o
 

Kommentarer
Postat av: adnan

alla vet att adnan e bäst :****

2010-06-13 @ 01:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0