måndag!

dagen börja med att jag gick upp vid tio i 7, gick upp och fixa mig sen gick till skolan
vi hade dessa lektioner i dag,

först mentosråd
spanska
slöjd
matte

sen sluta vi vid 2 i dag, men angelica och jag va snälla och vänta på eve för hon hade återläsning stackars dig
gumman haha men så blire i bland när man inte kommer till skolan i tid ;)
men ialf vänta på henne i en halvtimme, sen gick vi hem och angelica följde med och vi tog lite kort som vanligt hehe sen åt och sen kom alice också:) och sen vid typ halv 5 så drog dom för ja skulle åka och träna, sen efter träningen följde jag med eve hem och då åt vi sen packa hos och sen gick hem till mig, sen så duscha jag och efter satt vid datan och snart ska vi lägga oss och soova så vi orkar upp i morgon:)

pusshej!




                

Kommentarer
Postat av: hihi

sååå söt :D

2010-03-20 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0