söööönda!!!!

i morse väkte mamma mig vid kvart över 7 typ men jag gick upp vid tio i 8 i stället va så jävla trött-.
men i alf gick upp och bytte om sen åkte pappa och jag oh hämta lovisa gumman:D
sen åkte vi till linköping för vi ska träna och sen se om man kommer med i ösköttalaget xd, inte för att jag tror jag gört det för jag kännde ju att det inte gick bra i dag;o men hoppas i alf att man kommer med:),
sen när vi hade tränat åkte vi till mc och åt mums:D
sen shussa vi hem lovisa och sen åkte hem, och då satte jag på datan och så sen duscha och fixa mig, sen vid tjugo över 6 kom anna och mirza tror jag:o, joo men det måste va då haha aa och vi gjorde ju ingenting jag åt lite sen aa gjorde inte så mkt i alf, sen gick vi ut och vi skulle åka lite buss föst men sen blev det ju inte så-.-
vi frös as mkt om fötterna:o men så kan det va i bland haha sen vid halv 9 så gick vi skillda vägar :/ haha och nu sitter jag vid datan och tänkte äta nått gott strax, vad kan det bli tro?
men puss på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0