Tisdag

hejhej! förlåt om jag inte har bloggat på ett tag men har inte orkat skriva -.- men så kan det ju va i bland!
men nu så ska jag se om jag hinner och kommer i håg att att jag ska skriva varje dag.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
i dag så vakna jag vid 7 kännde panik haha jag snoozade hela tiden på alarmet på 3 min och så blev det att
jag kom upp ur sängen till slut-.-  jätte trött va jag, men ialf gick upp fixa mig och sen gick till skolan med eve.
Dagen har väl vart bra tror jag lite små trött då och då men sånt får man skylla sig själv i när man lägger sig sent, men vad ska man göra om man inte är trött rå;o jag kan ju inte sova då!
men nu ska jag inte skriva mera om det..
vi har haft engelska, svenska, so och musik i dag haha sista lektionen va ju musik och då fick vi lära oss att spela på trummor haha kommer säkert en video på eves blogg som ni kan kolla www.eveliineelisabeth.blogg.se när jag spelar, vet inte riktigt vad jag gör men jag kommer få damp ryck ialf xd haha
vi sluta i alf halv 4 i dag och då gick jag hem och satte på datan och städa lite, och sen åt jag.
sen efter så gjorde jag i ordning mig lite och sen kom eve och anna till mig och så gick vi till gårn och hade tjejkväll, vi såg fjorton suger och åt tilltugg :)
sen va filmen slut vid 8 typ och då städa vi undan lite och sen gick upp och gjorde inte så mkt, sen vid 9 ungefär gick jag, eve och anna hem och nu sitter jag vid datan ska snart äta nått lätt och sen tvätta bort sminket och så!
pusshej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0