härlig och skön dag i solen (H)

hejhej allihoppa! :D
i dag vakna jag vid 12 ungeför låg och drog mig lite i sängen sen gick upp och gjorde frukost :)
sen vid 1 gick jag ner och bytte om och sen la mig på altanen och sola jätte skönt, har saknat solen som bara försvinner i bland -.- inte kul vill ha sommar nuuuu!
men ialf sola med pappa ja de gjorde jag och vi log där i 4 timmar ungefär och stekte (H)
fick faktiskt färg i ansiktet, bröstet och magen och på bena lite, känns bra när man börjar bli brun :)
sen vid halv 7 åt jag och sen kom eve till mig och vi hoppa studsmatta och så sen gick vi in och åt chips och fixa min header på bloggen som ni kanske ser? vad tycks? :)
jag tycker den blev bra ialf, och nu dådå så sitter jag här vid datan och äter Marabou med polka smak den är ny är as god :D tycker ni ska smaka den ni som tycker om polka ;)
men nu ska jag inte skriva nått mera, vi ses i morn ha de bra, pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0