hejhej!

i dag har väl de en vart så där skoldag tror jag, elr aa men skit samma,
gick till skolan med eve älskling gick som vanligt till 2,
och sen när jag kom hem satt jag och såg på tv och somna jag en stund, sen vid kvart i 5 ungefär åkte mamma och jag ner till stan, vi kolla på exsamenskläder och skor elr vad de heter som jag ska ha på skolavslutningen, men hitta inget elr jag hitta väl men vet inte riktigt vad jag vill ha på mig så vi kolla bara lite så ska vi ka ner nån dag igen och kolla igen, sen när kom hem åt jag och sen fixa naglarna sen har jag inte gjort så mkt hoppa lite studsmatta med syster :) men har precis duschat och snart ska jag bortsa mina tänder och sen lägga mig.
godnatt så länge, messa om ni vill! puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0