hejhej :)

på torsdan så vare en vanlig dag i skolan vi sluta vid 3
sen så åkte jag och mamma och hämta bio biljätterna till bion jag och anna ska gå och se i morn
sen träffa jag bellen älskling och vi hade kul som vanligt, vi åt ju lite så där choklad ocg drack energi dryck och lyssna på musik, sen gick vi ut och hoppa studdsmatta och tog kort som kommer,
sen gick vi ut och gick lite, och då kom bellen på att vi kunde bussluffa lite, så då gjorde vi de :)
sen vid halv 10 så drog vi hem och då åt jag lite sen gick ner och träna spanska som vi har prov i i morn -.-
och sedan la mig och sov :)

jaa i dag är det ju fredag, vakna i laf vid kvart i 7 elr nått, fixa mig och sen gick till skolan med eve :)

lektioner vi haft i dag
*spanska- prov
*so
*sv
*teknik
*no

och så sluta vi vid tjugo i 3, dagen har vart bra, men sista lektonen var jag lite så där iriterad på en sak bara...
ajja va fan jag kan ändå inte göra ett skit!
men men, ska ialf på bio med anna och se the last song jätte kul :)
skriver mera i kväll elr i morn, ha det bra så länge pusshej!


                             bilderna sen igår
                         jag älskar dig isabelle blum! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0