tack för kvällen älsklingar ♥

lördag
hejhej tänkte skriva lite om går dagen dådå :D
va ialf hos julia i går som hade tjekväll
jätte kul, vi körde anden i flaskan men de gick inte så bra hehe sen sanning, konka och procent och sen prata vi och nelly och linnea sjöng lite så dör för oss jätte kul :)
sen vid 11 ungeför så kom min pappa och hämta mig och eve,
sen sov jag hos eve också, och vi åt lite chips och såg på film sen somna vi väl vid halv 2 2 elr nått.
de va en jälvligt lyckad dag kan jag säga!

julia, eveline, emma , anna, elin, isabelle, fanny, vaneza, nelly, fanny, linnea, lovisa, emelie, kajsa. älskar er mest tjejer! ♥


söndag
hejsanhejsan igen vakna med eve brevid mig i dag vid halv 11 tror jag, vi började med att sätta på en film
och sen gick ner och åt frukost efter, sen efter så började vi göra i ordning oss lite så där slapp dag, skönt
skönt :)senare vid vad fan va klockan (?) vet inte haha men då kom tim till eve och vi hade ju liet så där kul men han är ju så jävla trög och egenvärld jämt som jag :o
men men sen vid 10 så drog jag mig hemmot och tim va kvar med eve :p
och nu sitter jag vid datan och tjockar mig (a) jätte bra (y nottt
men ska tvätta av mig sminket snart och sen borsta tänderna och lägga mig tror jag,. skola imorn så ska inte va uppe allt för länge i dag.
men ha ha de så bra snyggingar så ses vi morn puss och godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0