Fan snöö asså :(

hello boys and girls and hela faderuttan, kör på lite svengengelska här hehe:p
men i dag då hare snöat prickt hela långa dan börja runt 6 i morse sa mamma och de håller på en, och även nu och klockan är kvart över 10 helt sinnessjukt, skit kallt och blaskit äre också och de hatar jag gör säkert fler de är bara för uschh! ärligt de känns som de va sommar nyss ;o haha men iallfall idag är de inte min dag kännde jag i slutav av sista egelska lektionen balla ur direkt va tröttare  en tröttast och de är icke bra att somna en lektion även fast de skulle va galet skönt men fick spärra upp ögonen. Sluta vid tjugo över 3 och få gick jag hem och satte mig en liten stund vid datan sen la mig i soffan med en filt och kolla på tv, sen vid halv 7 vare träning och jag va jätte trött då med så blev tjuri bara och iriterad så de gick inget bra alls, blev iriterad för ingenting... så nae inte min dag idag men så kan de va i bland, så hoppas att jag är piggare och glader i morn :D Men nu väntar the shower på mig så nu knallar jag mig vidare till badrummet, chao så länge :*

   vi se de snöar vi se de snöar e va ju rolig 
                                                                                .... nu blire vinter nu blire viter som vi har önskat....
                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0