Måndag

hej sötnosar, i dag har jag vart i skolan, som säkert nästan alla har vart :p men iallfall sluta runt halv 2 hade nått möte efter, sen gick jag hem och såg på tv, sen börja jag med matteläxan, satt i en och en halvtimma sen orka jag inte mera, ska ha matte i 3-4 timmar i skolan i morn med -.- hatar verkligen matte, men så äre för vissa...
nu sitter jag och gör absolut ingenting har inte gjort något speciellt i dag bara vart hemma och så. Ska strax gå och duscha sen vet jag ej vad jag ska göra, se på tv eller sitta vid datan säkert :) men ni får ha det så bra så bloggar jag mera i morn, kyss och smek! :*



               två bilder jag tog förut när jag hade boring :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0