Höstlooooov!

Förlåt så jäkligt mycket ;o har inte bloggat på dö länge, de måste ändras på med de samma...
men i dag så gick jag med eve till skolan som vanligt vid kvart över 8 hade spanska dom 2 första timmarna om inte en halvtimme till på de, hade prov fan hatar spanska hårt alltså, de går in igenom örat och ut ur de andra..
men i allfall sen sluta vi vid 10 i 2 i dag, höstlov yeeees :D eve följde med mig hem och såg på tv och åt lite så där gottigt :)
nu är eve hemma och hon sa att hon skulle komma till mig men sen blev de att vi skrev på msn och jag skrev skulle du inte komma till mig? då säger hon ajustä :o tjejen glömmer mig, vilket stolpskott haha :D
men aa senare blire väl bara att chilla, kolla på film och sånt mysigt.

I morgon vid 9 drar sig laget till rimforsa och möter dom så klart, vinna de gör vi, så vi gör de tycker jag!
vi ligger 2 i serien jävligt bra (y) :D
men nu har jag absolut inget mera att skriva om, en att jag ska slinga håret i morn med wohoo :D hoppas de blir bra också mmm lite så där små nervös är jag men de blir nog bra hopps jag :)
hare bra pusselipuss :**


                  Anna, Adam, Eve, Sven och Jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0