Tusen gånger förlåt

för att jag inte har bloggat på några dar men har glömt att blogga totalt haha sorry för de, men ska skriva om i dag rå, i dag i skolan har vi inte gjort så där jätte mycket igentligen alltså vi har ju inte haft vanliga lektioner, för att vi hade profilvecka och då hade jag ju film som jag skrev i förra inlägget tror jag? och filmen är iallafall klar och vi visa upp den för hela skolan aee fyfan den blev ju så sämt usch på den :o men den kommer säkert komma upp här i bloggen eller på fb sånt märker vi, om vi inte vill skämma ut oss toltalt xd sen vare massa som sjöng med i kör och sen hade en del gjort ett band och sjöng och spela i hjäl :p, vid halv 2 fick man sluta eller jag och och eve gjorde de så vi gick hem och nu sitter jag här och tråkar en så länge, ska träffa anna idag, kom på att fredagar är typiskt anna dag för mig haha :D men vi ska iaf till gårn och så, så att jag har faktiskit inte något mera att skriva om idag tror jag, men ha det bra alla bloggläsare puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0