hej alla fisar :)

har inte bloggat på länge sen lördas i think? men iallafall sitter med en turban på huvet och en stor mysig sovtröja och äter halstabbletter och ska strax borsta håret. Idag så gick vi iallafall till kvat över 2 typ för vi hade svenska fast vi gick till biblioteket och låna bäcker till läsprotjecktet (stavning) och skit sen fick vi sluta. Börja känna lite så där i går att jag hade ont i halsen men vet inte om jag har de fast tror de men inte jätte mycket så just nu sitter jag och äter halstabbletter med (y) som förmodligen enligt mig kan hjälpas :) och lite förskyld är jag dårå med :p hoppas de går över om jag börjar dricka alovera varje morgon så ska de nog hjälpa lite, jag lovar min mamma är aldrig förskyld eller sjuk bara för hon dricker de, så bara för dä ska jag också börja dricka de för sjuk vägrar jag bli bara så ni vet! Men nu ska jag ta ut turbanen och sen lägga mig och se film, godnatt lovers! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0