hemma :D

hej sötnosar kom hem för ungefär 2 timmar sen från lägret i Björkvik, har haft de jätte bra, kom dit i går runt 6 halv 7 typ, och då bytte vi om direkt och börja köra matcher och skit, sen skulle vi äta och så, vi kanske slutade spela matcherna runt 11 halv 12 dö länge spela vi helt slutskörd sen gick vi all ut  för att gå på nattvandring, vi va i grupper och då gick vi in i en skog och då kommer de fram en tränare med mask över ansiktet och skrämmer skiten ur mig asså de va värkligen kååååål svart :o sen gjorde vi en massa annat också, vid 1 så skulle både vårat lag, krokek och grabbarna plus tränarna köra dunken i mörkret dö kul haha xd vid halv 4, 4 somna jag iallfall. Vid halv 8 flög jag upp i taket :o  nae men tränarna väckte oss vid halv 8 med högste musiken tror jag skulle dö va rädd jag blev :O hahaha aee fyfan jag fick hjärtatack, men nae nu ska jag inte babbla på här, vi åt i allafall frukost och sen forsatte med matcher och sammarbetsövningar jag va dö trött och inte alls taggad men körde på för fulla muggar en då :) vid 5 åkte vi hem, vi skulle igentligen pka vid 7 men de blev tidigare och de kan jag säga va ur skönt, att bara få komma hem och sova som en gud i sin säng inatt ska bli underbart och få sova ut med. Men nu dådå ska jag strax packa upp min väska och äta, och sen vet jag inte vad jag ska göra är trött så vet inte om jag orkar gör nått. I morgon så fyller min moster år så då ska vi dit, sen får jag se om jag träffar anna efter och drar till gårn om hon kunde ses :) annars så har jag faktiskit inte något mera att berätta, skriver kanske mera i morn pusspuss! :*

Bilder från Björkvik, orka inte ta så mycket kort me några blev de iallafall :)

                                        ja och sofia <3

                                 ja, emelie och anna <3

                                             eve <3

                                ja och sofia igen <3
 
                                     ja och mira <3

                                               <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0