Hos eve nu

och äter bullar, himmlans gott :) hon sover hos mig i natt mysigt vi ska plugga i hjäl också, så de blir ju bra att va två så man kan förhöra varandra, slutar ändå säkert med att läxorna bara ligger och vi inte ens rört på skiten haha, skulle inte förvåna mig någonstans xd men nu packar hon och har sig och jag är hjärna social på msn och sms också så skriv på sötisar, komentera vore inte häller dumt faktiskt, kanske inte så där jätte kul att komentera på ett inlägg utan bild men ändå de vore lite gulligt om ni börjara göra de iallafall :)
nu har jag inget mera att skriva så pusspuss :*


            En ganska gammal bild på mig och gullungen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0