Kom hem nyss från gårn

Hej snyggingar ;)
i dag har de vart som vanligt i skolan, hade spanska förhör, sen engelska förhör och so förhör, usch säger jag bara är sämt på so, går in i ena örat och ut ur de andra kul jätte kul -.-, fast nae...
iallafalll sluta vid 10 över 3, gick hem och satte mig framför tven, sen vid 7 åt jag och lite så sen kom eve och då gick vi till gårn och va där till de stängdes :) och nu sitter jag är utsliten och trött och funderar på att kanske lägga mig i sängen och sätta på någon braig film men vet dock inte vilken, men hittar säkert någon.
Jaa men nu har jag inte något så där jätte mycket mera att säga, i morn eller i dag kanske man ska säga så ska anna nog sova här hos mig mysigt :) sååå ja ni sötasaker nu ska jag byta om till en stor sovtröja och tvätta av mig och så puss och kram hela dan/natten :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0