Innebandy Läger

Hejsan hejsan, glömde blogga igår märkte jag, men va för trött
så sket ide helt änkelt, men skriver nu iallafall, har precis packat och så till imorn, ska på
innebandy läger i Björkvik hoppas de blir kul, va på de förra året med men de va inte lika kul
så får hoppas de blir roligare den hära gången :)
Idag efter skolan så träffa jag eve som vart hemma från skolan och vart
sjuker snuttan då, men nu mår hon bättre iallafall, men aa vi cykla och handla lite
gott till Björkvik mums hehe, sen gick vi till pizzerian och köpte pizza ännu mer
mums. Vid  kvart över 9 gick vi ut och träffa becca sen två hon va med, Mirza och Linus,
runt halv 11 drog jag och eve hemåt för och packa och nu är det klart för min del iallafall,
så nu tänkte jag borsta tänderna eller nej måste äta nått först magen pratar, men aa sen sätta
på en film och sova, bloggar mera när jag kommer hem, puss hörrni :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0