Wait for me, wait for me tonight, moving closer.

Hej bloggisen, idag har jag vart på stan med Eveline och Rebecca, mellandagsrea kan va de värsta, hur jävla mycket folk som helst, för det första man vet inte vart man ska börja kolla, för de andra det är trångt och varmt och rörigt, går ju varken att röra sig i affärerna  eller pröva ett skit för provhyttsköerna och kassaköerna är flera meter långa, får panik haha vet inte riktigt vart man ska ta vägen liksom. Men imorn ska jag till maxi med min mor iallafall och kolla och nån mer dag i vecka igen ner på stan då de kanske är lite lungnare. Vid tjugo i 3 hämta mamma och pappa upp mig så åkte vi vidare och hämta upp Alice för att sedan åka och äta mat hos mormor och morfar, satan va gott de va hehe. Kom hem vid 6 nångång har städat ordning lite i rummet och fixat i ordning naglarna och sätt på tv oh så. Men nu ska jag gosa ner mig i sängen tänkte jag och se någon film, puss påer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0