säängen väntar på mig!

hej alla söta, idag har jag inte gjort så mycket eller vart med eve på kvällen, vi såg på solsidan,wallander och bigBrother haha de ska bli lite kul och följa :p
sen jaa har vi inte gjort så mycket typ skrattat och sånt haha.
Men aa imorn så ska jag på stan med isabell, och ta en fika och lite mys och kolla oh så där, så jaa
bloggar mera ímorn, eller idag kanske man ska säga för den är över 12 :p hehe men somsakt ja haha herrå :D
slut med ord kan man ju säga kanske! haha, inte kul hejsväjs!

hennes iphone är ju nästan lika stor som hennes ansikte haha

gulliga tjejer :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

amanda är världen gulligaste och snyggaste!

och vacker om inte annat!

2011-02-21 @ 01:21:52
Postat av: amanda eckerbrandh

Nae men gud, dom där två bilderna är ju verkligen något man går efter redigt snygga på mig liksom en kväll med uppsatthår och jaa bajs rentutsakt!

men tack de värmde, synd bara att du inte skrev vem de va! :)

2011-02-21 @ 01:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0