sängen strax :)

Hallå hallå påer, idag vakna jag vid halv 7, gick upp och duscha sen gjorde i ordning mig och åt sen skolan, hade matte tråkigt som alltid och matte prov ännu tråkigare men de gick väl gyffsat bra ändå :) sen musik och engelska till tjugo över 3 och då sluta ja, gick hem och la mig i soffan och kolla på tv och somna lite, skönt efter en skoldag, sen jaa vad gjorde jag sen satte mig vid datan och lite så och jaa strax ska jag tvätta av mig och lägga ansiksmask sen borsta tänderna och lägga mig i nytt rent lakan som är det bästa när man ska sova och se film, så jag har inget mer och skriva nu kyssssar (K)


pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sååååååå jävla fint hår amanda!!! :O

2011-02-21 @ 01:10:31
Postat av: amanda eckerbrandh

nej usch, men tack du vem du nu är :)

2011-02-21 @ 01:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0