Tisdag

hej hallå på er, idag så börja vi vid 9 nere i Norrköpings stadsmuseum vi såg på bio, tusen gånger starkare, de va väl så där bra :) sen så drog vi till mc och åt sen gick jag, eve och anna lite på stan och kolla på älskade kläder  och smycken och skit, sen så tog jag och eve bussen till henne och så bytte hon om och så sen gick vi hem till mig och då så bytte jag tröja sen så gick vi till skolan, hade musik jag, eve, angelica och inez ( rebecca ) håller på att göra ett band haha joo men vi är skit bra (y) haha fast... :p sen egelska från halv 2 till tjugo över 3 och då gick jag hem och har just precis ätit mat och nu skypar jag med älsklingen som är lite små sjuk stackarn!
Vid halv 7 så blire träning förm in del, men jaa nu ni hare bra för nu har jag faktiskt inget mera att skriva här herrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0