onsdag!

tjenispenis, ídag vakna jag vid kvart över 12, låg och drog mig i sängen en stund sen kom lillesyrran in och myste lite, sen gick jag upp såg på tv sen åt, efter de gick jag neråt och tvätta av mg och gjorde i ordning mig, vid kvart i 5 typ träffa jag vaneza vi gjorde inte så mcket, vi gick till lidl och köpte chips och läsk :p svullun, sen gick vi hem till mig igen och såg på tv och lite så, vid tjugo över 8 tog hon bussen hem och nu gör jag icke inte så mycket, blir att lägga sig tidigt i dag för imorn är det Stadium Cup i innebandy ska bli kul hoppas vi vinner men de tror jag inte men hoppas, alla får komma om dom känner för de :) första matchen är vid 11 och sen andra vid kvart i 4 tror jag de va men kmmer inte i håg om de va a eller b hallen njaee vet inte :p men har inte så mycket mera att säga så de hära inlägget får räcka för idag, och cupen håller på till lördag om vi kommer till final, som vi får hoppas på ;) men aa så därför kan jag inte blogga så mycket under dom hära dagarna så ni vet alltså hehe men pusshej :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0