25 juli

Hej , förlåt för super dålig uppdatering... Måste bli bättre.

Idag vakna jag runt 2 gick in oh duscha oh så, och nu har jag gjort i ordning mig,
ska på stan med eve snart när hon kommer hem :)


Kan berätta lite om min helg, i fredas så träffa jag Bella, och Eric,
och på lördan va jag på stan med dom oh Eve. Senare träffade ja och eve 
 sebbe, och när vi hade vart ett tag träffade vi becca med.
Söndagen va jag med eve och becca, vi satt på berget oh chilla oh hade
de allmänt mysigt med lite gott.

Bild på mig och bella från i fredas.

Lite kortfattat fick de bli, orkar inte skriva vad vi gjorde menmen.
Nu ska jag ta fram en tröja jag kan ha över mig sen träffa eve puss .

Lite bilder från igår på berget.




Rebecca

Eve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0