sorry för dålig uppdatering


Bild från i fredags

Förlåt för dålig uppdatring, men tänkte berätta om fredagen och lördagen iallfall.

I fredas va jag med eve, nikke, tooby och jesper vi gick ner till stan till munken vid halv 4 för att kolla på
nikkes kusin som spela i ett band där sen åt vi på donken, sedan tog jag och eve bussen hem och bytte skor och till shorts för de va så förbannat varmt så man kunde inte ha jeans, men sedan tog vi bussen ner igen till stan och gick till munken igen och lyssna på nått skit.
Vid halv 9, 9 så tog vi alla bussen hem och då gick jag och eve sedan och mötte upp bella och eric och sedan gick vi till nikke och stod där utanför han i flera timmar känndes de som och prata och hade de trevligt. Eve och jag drog hem vid halv 2 typ och tanka hem en eller två filmer va de och låg och kolla på. De va fredagen de.

Lördagen eve och jag vakna vid 1 ungefär gick uppåt oh år frukost sen gjorde jag i ordning mig
 och så sen och sen hem till eve så gjorde hon i ordning sig. Vid 8 va jag och eve nere vid stan och vänta på nikke, och jesper som kom i spårvangnen 20 min efter, när dom kom sen vänta vi på bella, tooby, fredde och eric som hade vart på ifk, sen gick vi alla till munken och lyssa på Sahara hot nights nån sund, sen gick vi till donken och så åt några. Sen drog vi hemåt och vid 12 så kom jag hem och la mig och tanka hem en film.

De va min helg ialf idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra sånt som märks :)
Ha en bra dag puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0