söndags kväll

hallojsan
idag så vakna jag och eve vid halv 2, log och drog oss en lång stund sen gick
uppåt och åt frukost.
Vid halv 3 så gick vi ner och la oss på altanen och sola, sen vid halv 5 kom tim och dom 3 vännerna till han på cyklar vid mig, så då kom dom där på baksidan och va med oss ett tag, vid halv 6 så åkte dom och eve och bada och jag orkade inte följa med så jag tog mig en varm dusch, och nu är jag fräsch och sen ska jag träffa eve och tim förmodligen, och hon sover här med in att igen ithink :) Men nu ska jag klä på mig puss :*
visst är vi söta? tycker jag ialf haha.

Kommentarer
Postat av: frida

anmäl dej till veckans blogg, lycka till :)

2011-06-14 @ 13:50:11
URL: http://fridadehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0