Baby i was born this way

Hellu där, idag har jag vart i skolan, sluta vid halv 2 och då gick jag hem med eveline och ludvig, sen gick dom vidare. När jag kom hem så hade mamma gjort kladdkaka, galet gott hehe :D Sen så gick jag ner och satte mig här vid datan och kolla lite, nyss så åt jag mat, blev köttferslimpa med potatis och sås och sylt hehe, och nu sitter jag här och skriver, måste plugga men de är så jävla tråkigt, har både hmm får se nu... nått no skit till på onsda, so till torsda sen spanska prov på freda usch aa och läsa engelska verb skit också till imorn, mår psykiskt dåligt nu bara för de... Nae rå men men de är ju ett måste liksom? så får väl ta att plugga lite då och le lite så smile gropperna kommer fram under tiden, även fast dom har vart framme hela dagen :)
Har inget mer att skriva nu, så pusshej :*


Vilken hårfärg tycker ni jag ska ha?!
Nu har jag de slingande och den andra är när jag va mörk, så vilken tycker ni? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ljusa, den passar dig jätte mycket :D

2011-03-22 @ 16:01:42
Postat av: Anonym

den ljusa var jätte fin men jag vet inte för du passade i mörkt också :)

2011-03-22 @ 18:14:20
Postat av: isabelle

ha slingor, asså så som du har nu :D

2011-03-22 @ 18:29:42
Postat av: alice eckerbrandh

vilket som :D

2011-03-22 @ 21:58:00
URL: http://aaliceeckerbrandh.blogg.se/
Postat av: belinda

tycker du ska ha den ljusa på sommaren och mörk på vinter, men båda är as snygga på dej. men den mörka framhäver dina ögon dö mkt! :D

2011-03-23 @ 18:22:54
URL: http://belindatokuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0