Gårdagen med dom 2 bästa!

Gårdagen
Hej bloggen, tänkte bäretta lite om gårdagen, första så va jag i skolan som vanligt, sluta vid tio över 3
sen gick jag hem och städa lite på undervåningn, vid 5 sen kom snyggingen isabell och då så digga vi musik och snacka och så, sen kommer inte i håg när men typ vid halv 7 kanske kom eve bebis och vi gjorde väl inget speciellt,jag och bella åt sen vid 7 sjukt gott älskar mat!!
Sen efter de gick vi till videostan och köpte massa gott och de, efter de gick eve hem och åt och sen kom hon till mig igen och då såg vi film Halloween2 såg vi lite små rysig se så där ibland :p
hmmm, efter de såg vi BigBrother och skratta en aning hahaha, vid 12 ungefär gick eve hem och då så tvätta bella och jag av oss och sen la oss i sängen och kolla på film och snacka och lite så, sen somna vi.

Ni gjorde min dag med massa skratt och allt mys, älskar er mina bruds!

idag
Vakna vid halv 8 typ av att bellas alarm ringde hon skulle gå upp då för hon skulle spela borta match, men hoppas dom gör en bra match och vinner :) vid tjugo i 9 åkte hon och ja la mig i sängen igen och satte på en film och somna till 11 och nyss åt jag frukost och så och när pappa har duschat klart tänkte jag duscha och göra i ordning mig och så, får se vad som hittas på idag :)
Och i morn spelar jag själv match i borgsmo klockan 12:15 och vi möter Boet,  kom och kolla om ni pallar er upp ur sängen eller känner för de :)
Men annars har jag inget mera att komma med så ni får ha en bra lördag puss påer:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0