Nu är det dags för fredas myyyyys

hejhej små hjärtagull!
Idag så sluta jag vid tio i 12 efter musiumet de va inte alls kul någonstans, efter de så gick eve och jag till stan och kolla
vad som fans i butikerna KLÄDER speciellt älskar kläder, är typiskt klädoman :p
men fick hem en skinjacka iallafall och mascara :)
Sen va jag och eve i haga med hos hennes syster som har flyttat dit nyligen och hälsa på henne och fika och prata och lite sånt där trevligt trevligt :) och just nu så gör jag ingenting åt precis sjukt gott som alltid, puss på mat :* hihi
men ikväll blir det att umgås med eve och ha lite mys och så, men ni få ha en härlig fredag så härs vi i mörn, kyssar till er (K)

lite söta små bilder fårn örebro cupen 2010! ♥


                                Undvik mitt garv haha :p                                   


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att man ser bilderna, måste ju använta förstoringsglas

2011-03-16 @ 19:25:58
Postat av: Anonym

konstigt, jag ser bilderna ialf :)

2011-03-20 @ 01:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0