Pluggar

hej alla sötisar, just nu håller jag på att skriver hur mycket som hälst om kondomer, i skolan på no:n så skulle man ta fram fakta och skriva 10 påståenden och sen skriva fakta om dom 10 påståndena man har skrivit upp och sen som man ska ta reda på, då valde jag och några till att skriva om kondomer, så har skrivit lite i skolan och nu en aning också, sen på onsdag ska vi ha prov eller aa vi ska skriva 2:a fyra pappren om de man valde så jaa de blir ju att nöta in de här i huvet då, sen när jag väl sitter där kommer jag ha hjärnsläpp ;o men de hoppas jag verkligen inte för de ingår i betygen så de här måste gå bra känner jag! Sluta vid halv 3 som varje onsdag och vid kvart i 3 eller nått åkte mamma, jag och alice ner till stan och köpte lite grejer, sen blev de kyckling kebab aa bästa gott äre!!! Och nu sitter jag här och skriver som ett djur, bloggar mer imorn, ha det bra.


pussssssss ;*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart vackra läppar!

2011-03-24 @ 16:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0