Säng dags

hejhej, har precis duschat och så efter träningen och nu kollar jag på bigbrother, galet tv-pogram de där men kul allt följa det, fast känner att de är väldigt ofta reklam och de gillar jag inte. Imorn blir det först skolan då slutar runt halv 1 tror jag efter att vi vart på nått musium, nångon ska bäretta hur de va förr i tiden när industriella revolutionen va eller nått dont remember, sen efter de ska jag och eve ner till stan och kolla runt lite. Men nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och sova som en guuuuuuuud, så godnatt everybody :D

            Två mega söta bilder på mig och sötaste isabell! ♥


                                         hahaha handen xd
              

Kommentarer
Postat av: isabell

hah älskar dig gumman :D <3

2011-03-15 @ 18:48:24
URL: http://isaaaabeeell.blogg.se/
Postat av: amanda eckerbrandh

hihi, älskar dig med hjärtat! :D <3

2011-03-15 @ 19:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0