Monday all day long

Tjenare på er, den här veckan i skolan har vi profil vecka, alltså en del har idrott och hälsa, en den andra har musik och själv har man film som förra terminen då va de jag och eve sen 2 tjejer till som gjorde en film haha den sög... Men den här terminen ska vi göra en reklam film men vet ej vilken vi ska göra får se :) typ judith och judith haha :p
Men idag då så hade vi körslaget både från 7an, 8an oh 9an som ska träna på en låt som juryn bestämt sen sjunga upp även den sög bajs haha inget kul alls, sen vid halv ett så drog jag och eve hem, hon gick till timpan och jag home to me :)
Just nu sitter jag här och gör absolut ingenting är lite små trött, men aa.
Ni få ha en bra dag ingen värme idag precis fryser :(
men aja hehe puss :*


2 bilder från i går :)

                                           


En skön gammal låt hehe


Kommentarer
Postat av: frida

hur söt får man va? :O

2011-05-10 @ 15:54:43
URL: http://fridaadehlin.blogspot.com
Postat av: amanda eckerbrandh

Är inte ett dugg söt, du är pullis!

2011-05-10 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0