Nått jag är bra på då :)

De är ju att blogga, eller vad tycker ni? :)
Nae inte speciellt. Men eftersom jag är så dålig på de så tänker jag bara göra de när jag känner för de
nån gång dådå eller så blir det varje dag om jag kommer ihåg!

Min dag då
Vid halv 1 så åkte jag och min familj på kalas i haga hos våra kusiner som precis flyttat dig skit fint, nästan så jag vill flytta dit själv hehe :) Vid tre så åkte vi hem och vid kvart i 5 så kom eve och tim till mig och då så knalla vi ner mot fotbollsplanerna och kolla när eves broder spela match. Sen gick jag hem och åt, vid kvart i nio sen kom eve, tim och sebbe, då såg vi bigbrother gurkan åkte ju ut dårå.
Vid halv 11 så åkte dom hemmot sen och nu sitter jag här och ska strax borsta tänderna och lägga mig.
puss och godnatt påer! :*


En video från förut


Och en från i somras lite små kul så där haha

hej bildahög haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0