Dåligt bloggande har jag märkt.

Tjenatjena, har inte bloggat sen i måndags dåligt av mig, men under veckan har de inte hänt något speciellt, haft 3 prov så plugg vecka har de vart och träningar. I går fick jag och Eve skjuts till Eric runt 7, när vi kom började vi med maten vi gjorde tacos, när vi de va klart kom Tim så då börja vi äta as gott, sen lyssna vi på musik och chillade sesådär och kolla på film och skratta. Vid tjugo över 2 kom pappa och hämta oss, och när jag kom gjorde jag mig i ordning till sängen och sedan kolla på film, somna runt 5.

Idag vakna jag vid 2, sen har jag ätit och tvättat, har en tvättuppgift då man ska tvätta nått och veta vad symbolerna betyder och är osv haha jag tvättar aldrig så de va ovant haha men nu kan ju jg de där skiten när jag flyttar hemifrån höhö. Nu ligger jag och ska se klart två delar av en film jag på börja igår. Men ni får ha en skön söndag puss.
image description
Eveline och Eric som skar grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0