We found love in a hopeless place


Hej sötnötar, vakna upp brevid Eveline idag runt halv 12, vi åt ny bakade bullar till frukost haha härlig start på dan men who cares, de va gott iallafall hihi. Igår va vi hos Adam en i klassen med Ludvig och Simon också och hade
de trevligt mer vet jag faktiskit inte vad jag gjorde igår, jo va på öppethus på Kungsgård med, skruttig skola tycker jag att de va, såg lika dant ut som när min mamma gick där sa hon hah, men de blir där eller plus jag går på frisörlinjen då om jag kommer in, tror kungsgård fast plus va fräschare. Nu ska jag se beck som börjar, ska bli bättre på bloggandet, har skrvit de varenda gång nu tror jag.. haha men nae nu får jag skärpa mig, tror jag byter till devote.se nåndag för att pröva på något nytt, men de sånt som märks, nu ska jag schecka tv puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0