The words you said you sang to me, And you showed me where I wanna be, you sang to me, oh you sang to me.

Hejhej snyggingar, dagen har vart riktigt skön faktiskit men ändå ett massa tänkandet vad vi ska säga på nyhets sändningen, men vi är iallafall klara med manuset och hur vi ska se ut osv, blir att filma de här imorn haha ska bli riktigt kul, men jag är verkligen jätte dålig på att hålla mig för skratt så vi får se hur det här kommer gå om man inte springer alltså :) Vid halv 5 kom Tim förbi en sväng fast de bara va en rak väg och vill se hur de va med mig och ha någon och prata med, så då träffa jag han en stund inna han skulle till träningen, har precis ätit och nu tänkte jag fixa naglarna oh så, har inget annat vettigt att skriva så pöss påer.

image description

Kommentarer
Postat av: alexander

du hör det säkert ofta att du har fina ögon! eller?

2011-11-30 @ 17:18:39
Postat av: amanda eckerbrandh

Hihi tack de värmde de :D, ja de kan hända att man kan få en sodan kommentar faktiskt!

2011-11-30 @ 18:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0