Finns det någon som kan leda mig fram.

Hallå där godingar, vakna vid 12 idag, otroligt skönt vare att få sova ut.
När jag hade vaknat till liv och så gick jag upp och gjorde frukost och gjorde lite religon,
har två saker kvar att skriva om sen är jag färdig, de får bli och göra klart imorgon. Vid halv 3 tog jag en dusch och börja göra i ordning mig till morfar som fyller 60 idag så har alltså vart på 60 kalas eller vad man ska kalla de hehe, vid 8 åkte vi hem och nu sitter jag här och funderar strakt på att äta något är sugen på nått men får se vad jag hittar att äta. Tror jag inte har något mera att komma med, men bloggar mer imorn, vi höreeees pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0