Här Har Ni Fläcken Som Aldrig Går Bort!

Idag har jag vart med Anna och handlat tills Mela, när vi hade handlat cykla vi hem
till Annas pappa och va där ett tag sen vidare hem till mig, vid kvart över 4 typ hämta hennes
pappa henne och jag följde med mamma och Alice och mötte upp mormor och morfar
på flygplattsen, dom har vart på Rhodos så jävla skönt, har själv vart där två gånger tidigare
skulle inte sitta så dumt att åka dit igen, men next blir Kreta tror jag.
Iallafall sen skjussa vi hem dom, fick även två parfymer dom köpte från taxfree så gulligt av dom!
Nu har jag packat klart allt som ska med och så oh nu ska jag sova så jag orkar ta mig upp idag och även gå 6km
med en stor jävla väska kommer dö haha, men nu somsagt ska jag sova godnatt. :)



Har dom redan hemma men ena är slut och den andra är nästan slut
så de skada ju inte ett dugg att få två nya då, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0