Mela dagen

Har inte bloggat nu på två dar, men va ju i Mela med klassen i måndags till igår.
Tänkte berätta om mela dagen förer.

Vid 9 möttes alla i rececentrum, sedan åkte vi buss till någonstans har ingen aning vart, bussen
släppte av oss mitt i ingenstans känndes de som haha, men de va vid en skog ialf så vi började gå där i skogen
med våra tunga väskor vi bar på och självklart kom de en brant backa kan ju tro att vi skulle
åka skidor eller nått ner för yxbacken så brant den va och nära att man ramla bakåt för väskorn va ju inte
världens lättaste precis, vi gick nästan en halv mil och de kan va de bland de jobbigaste jag gjort
alla va helt svettiga och nae usch. Vi kom fram iallafall och de va ju bra hehe
då tog vi de lungt bara
sen börja vi sätta upp dom två stora tälten och efter de lagade vi mat, vi skulle steka köttbullar och makaroner,
men de smaka skit, makaronerna smaka gammal kletig gröt och kötbullarna skit, attans men de gjorde inget hade med mig mina äggmackor ialf de äger! Lite senare sen bröjade de självklart regna osv, vi skulle ju sovit i tälten men
då fick vi sova i våning sängar i stället i ett hus, eller en del sov i tälten men själv valde man sängen.
Sen paddla vi kanot och på natten gick vi på nattvandring, en del dygna tror jag och själv somna man
runt halv 2 2 nångång så sova fick jag göra ialf som jag ej trodde jag skulle faktiskit.
Vid halv 8 på morgonen va då vi tvungna att gå upp för att äta frukost och sen packa våra väskor och gå ännu
en vandring i skogen tbx till bussen. Vid 11 va vi hemma, somna en stund i soffan sen duschade och åt, sen träffade jag
Eveline och Oskar så kolla vi en stund när A-laget spela i borgsmo.
De där va min måndag och tisdag de. :)

Bilder från Mela.
Haha Sven
Angelica,Rebecca,Inez,Sandra och Ronja.
Davin,Sandra och Ronja.
Mirza,Saif och Linnea
David,Eve,Anna,Bellen,Linnea,Ville,Saad och huvet Saif.
Adam och Eve
Mirza,Adam,Eveline,Anna och Sven.
I väntan på bussen på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0