Close your eyes baby and lend me your finger together we walk out as one.

Hej flíckor och pojkar, är verklige usel på att blogga  men de är inget roligt att skriva ett inlägg utan bilder fast jag har 80 mappar med bilder, ojävlar räkna de nu :o Men vill ha nya bilder och lägga ut, dom bilderna är från 1-4 år tbx även när man va liten, hur kul är de då att lägga ut någon bild på dedå som troligtvist redan visats i bloggfan haha.

Nae men åter om min tröttiga dag då, vakna runt kvart i 7 fixa till mig och gick till skolan första dagen i skolan för i år och den va världelös, sluta halv 4 härligt start, YAH! Hela klassen har nog vänt på dygnet, vi börja tio över 8 och de kommer några halv 10 och en halv 11 haha, en aning seg och trött är man ju blir nog att lägga sig skapligt idag, lycka till mig :) Nu strax ska jag gå uppåt till köket och äta i hjäl med mat är vrål hungrig, så ni får ha en fortsatt bra tisdagskväll.

Puss på er fan :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0